Ogłoszenie




#1 2014-02-05 15:51:50

 Skilled

https://i.imgur.com/EmQpwZM.jpg

Skąd: znienacka
Zarejestrowany: 2012-01-19
Posty: 1532
Punktów :   118 

Regulamin 3.0

Dane dotyczące forum:


1) Nazwa forum: newWWE Universe (nWU)
2) Tematyka: PBF (Play by Forum); Wrestling PBF
3) Adres forum: www.n-w-u.pun.pl
4) Założyciele: Axron, Krzysztof, Szelton, Maverixx
5) Data powstania: 28.08.2011

Informacje podstawowe:


1) Użytkownik, wraz z rejestracją zobowiązuje się do przestrzegania zasad panujących na forum.
2) Nick:
  2.1) Zabronione jest używanie nicków, które zawierają słownictwo powszechnie uznawane za wulgarne, obrażają osoby trzecie, bądź też naruszają wszelkie normy etyczne i religijne.
  2.2) Nicki naruszające regulamin, będą momentalnie zmieniane przez administracje forum.
  2.3) Administracja w wyjątkowych sytuacjach, ma prawo od razu usunąć użytkownika z nickiem naruszającym regulamin forum.
3) Zabrania się reklamowania jakichkolwiek stron PBF. Umieszczanie do nich odnośników na nWU będzie karane warnem lub banem.
4) Każdy gracz newWWE Universe, jest zobowiązany do brania czynnego udziału w życiu forum.
  4.1) W przypadku gdy minie 14 dni od ostatniego napisanego posta na forum, zaś gracz nie usprawiedliwi swojej nieobecności w odpowiednim temacie, administracja ma prawo do oddania jego postaci komuś innemu.
5) Zabronione jest nadużywanie władzy przez moderatorów/administratorów (bez przyczynowe banowanie, nie uzasadnione zmiany w profilu użytkownika itd.)
6) Za każde naruszenie regulaminu forum, administracja ma prawo do wystawienia ostrzeżenia (tzw. warna) bądź bezpośredniego zbanowania.
  6.1) Gdy użytkownik dostanie 6 ostrzeżeń, automatycznie dostaje on rangę zbanowanego. (»Nowy System Warnów)
7) Sytuacjami spornymi i wszelkimi które wymagają specjalnej interwencji zajmie się specjalne posiedzenie Creative Teamu
8) Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów zawartych na forum newWWE Universe do własnych celów. Kopiowanie i publikowanie ich, będzie surowo karane, a także ścigane.
(Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U.1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1))

  8.1) W razie pożyczki materiału z newWWE Universe należy porozmawiać o tym z administracją.
9) Zabrania się spoilerowania gal. (3 dni - Weekly Shows; 5 dni - Pay-Per-View)
10) Jeśli jakiś user bez ważniejszego powodu użyje na ChatBoxie czcionki większej niż 30 będzie to karane warnem 1/6.
11) Każdy user dostający szansę walki, napisania segmentu czy speechu na danej tygodniówce jest zobowiązany napisać swój program najpóźniej 5 dni po rozpoczęciu tygodniówki, w przeciwnym przypadku zostanie ukarany brakiem występu na kolejnej gali bądź warnem 1/6.
  11.1) Punkt 10 nie jest brany pod uwagę w razie usprawiedliwienia nieobecności na forum w odpowiednim dziale.
12) Wymuszanie u sędziego decyzji na swoją korzyść bądź przesadne narzekanie (nieuzasadnione) na rozwój walki - czyli tzw. "płakanie" - karane jest warnem 1/6

Rozgrywka:


1) Na napisanie wejścia do ringu, gracz ma 48 godzin od założenia wątku z walką. Jeśli tego nie zrobi to automatycznie przegrywa walkę.
  1.1) Zasada ta obowiązuje jedynie jeśli jeden z uczestników walki napisał wejście w określonym czasie.
  1.2) Gracz, który wygra walkę po niestawieniu się opponenta, jest zmuszony do napisania bookingu matchu. Nie jest to jednak obowiązkowe podczas walki na tzw. Sparing Arenie.
  1.3) Zasada ta oczywiście nie obowiązuje jeśli gracz zgłosi wcześniej swoją nieobecność.
2) Na odpisanie w walce (niezależnie czy tygodniówka czy PPV) gracz ma 24 godziny. Jeśli tego nie zrobi to automatycznie traci inicjatywę, którą przejmuje jego rywal.
  2.1) W przypadku gdy ma on kontrę i nie odpisuje, to automatycznie inkasuje cios, na który dostał szansę skontrowania, a także wszystkie dalsze akcje opisane poprzednio w tym samym poście przez rywala.
  2.2) W przypadku jeśli nie odpisuje na wyjście z submissionu, to automatycznie odklepuje i przegrywa walkę.
  2.3) Jeśli jest to walka na tygodniówce / PPV, to gracz który wygra walkę przez nieaktywność rywala, zmuszony jest do napisania bookingu od momentu rozgrywającego się w ostatnim poście.
  2.4) Zasada ta oczywiście nie obowiązuje jeśli gracz zgłosi wcześniej swoją nieobecność.
3) Kiedy obaj zawodnicy wyrażą na to zgodę i chęci, ich walka może zostać zbookowana.
4) Walki na Sparing Arenie mają swój dodatkowy regulamin, każdy z graczy powinien się z nim zapoznać.
5) Jeśli gracz jest niezadowolony, z sędziowania w swojej walce, ma prawo do zgłoszenia tego administracji, która rozpatrzy decyzję sędziego.
6) Każda interwencja do walki na dowolnej tygodniówce bądź PPV musi mieć związek ze storyline'm danych postaci (wszyscy uczestnicy walki muszą wyrazić na nią zgodę).
7) Za nieuzasadnioną edycję swojego posta w walce traci się inicjatywę.
  7.1) Możliwa jest jednak legalna edycja swojego posta w walce. Pod swoim postem trzeba jedynie napisać co się w nim edytowało, rzecz jasna zgodnie z prawdą.
  7.2) Jeśli user zostanie przyłapany na fałszywym przeświadczeniu tego co się edytowało w swoim poście, traci swoją inicjatywę i otrzymuje warna 1/6.
  7.3) Zabrania się edycji karty postaci podczas rozgrywania swojej walki. Jeśli do takiego czegoś dojdzie, ten który edytował KP zostanie zdyskwalifikowany w swojej walce.
8) Prawo walki rewanżowej o pas nie dotyczy zawodników nieużywanych dłużej niż 3 miesiące.
9) Każdy user jest zobowiązany do umieszczenia w podpisie odnośnika do Karty Postaci swojego zawodnika
10) Ingerencje w wejścia i wszelkie ataki na wchodzących zawodników są zabronione.
  10.1) Zakaz nie obowiązuje gdy interwencja jest elementem story zawodników i/lub została skonsultowana z administracją.

Sędzia:


1). Musi być 100% bezstronny.
  1.1) Sędzia ma zawsze racje.
2). Musi mieć doświadczenie, by sędziować prestiżowe walki.
  2.1) Specjalne eventy, walki na tygodniówkach, a także te na PPV mogą być sędziowane jedynie przez administratorów i osoby posiadające oznaczenie "Good Referee"
3). Sędzią nie może być Tag-Team partner.
4). Ma prawo uwzględniać postów po wyznaczonym czasie tylko gdy user, który się spóźnił ze swoim postem napisze sensowne wytłumaczenie swojego niezmieszczenia się w wyznaczonym czasie.
5). O czasówkach sędzia musi informować wcześniej na chatboxie.

Zmiany Postaci:


1) Możliwe jest nieograniczenie wiele zmian postaci.
2) Jednak, aby zmienić postać na kolejną musi minąć okres dwóch miesięcy.
3) Jeżeli już zadeklarowałeś się co do postaci i otrzymałeś akceptację, nie możesz się z tego wycofać.
4) Przejąć postać można po 14-dniowej nieobecności gracza oczywiście jeżeli nie jest ona poprzedzona notatką w nieobecnościach.

ChatBox:


1) Na ChatBoxie zabrania się:
  1.1) Umieszczania linków do stron wyłącznie dla osób pełnoletnich.
  1.2) Umieszczania materiału zawierającego pornografię, bądź elementy dozwolone dla osób pełnoletnich.
  1.3) Umieszczania jakichkolwiek obrazków, filmów itd. obrażających osoby trzecie bądź naruszających wszelkie normy etyczne bądź religijne.
  1.4) Zabrania się szkalowania osób trzecich. W przypadku oczernienia jednej osoby przez drugą należy zgłosić to administracji.


https://media1.tenor.com/images/f1401958eb69feb9782e6f3ed0aafb0d/tenor.gif

Karta Postaci:
> Kenny Omega <

Offline

 
tabelka nWU
(Kliknij obrazek powyżej a przejdziesz do historii mistrzów nWU)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
AQUA INN Hotel