Ogłoszenie




#1 2011-08-09 16:18:59

 Axron

http://i.imgur.com/392guXJ.png

Skąd: Łochów
Zarejestrowany: 2011-08-06
Posty: 2237
Punktów :   44 

Zdolności

http://img696.imageshack.us/img696/6492/zdolnoscio.png


 
Oto lista zdolności, których może używać nasza postać. Każdy ma prawo wybrać dwie umiejętności do swojej KP.
Jedna jest zależna od charakteru postaci, a druga od jej stylu walki (te zdolności znajdziecie w temacie ze stylami).
 
---
Zdolności dla postaci o nastawieniu: "Heel"

  • Rollout:

Ta zdolność pozwala naszej postaci na przyturlanie się poza ring. Po wykorzystaniu tej umiejętności, najczęściej dochodzi do Opisu Sytuacji bądź też Kto Ładniej. Zdolność należy użyć natychmiastowo po poście rywala, a przed postem sędziego (jeżeli sędzia odpiszę szybciej, umiejętność nie zostanie zaliczona.) Ze zdolności nie można skorzystać wcześniej niż po otrzymaniu 6 ciosów.

    Interference:

Z tej zdolności można skorzystać tylko i wyłącznie, gdy posiada się menadżera, albo Tag Team Partnera. Umiejętność nie można wykorzystać wcześniej niż po otrzymaniu 6 ciosów. Zdolność można wykorzystać w każdej fazie pojedynku: podczas kontry, zapiętej dźwigni czy też w innym przypadku.Zdolność należy użyć natychmiastowo po poście rywala, a przed postem sędziego (jeżeli sędzia odpiszę szybciej, umiejętność nie zostanie zaliczona.) 

  • Dirty Move:

"Brudne zagranie" pozwala nam na skorzystanie z nieczystej zagrywki takiej jak: kopnięcie w krocze, oślepienie rywala poprzez np: wsadzenie palca w oko, ale również umożliwia nam ściągnięcie osłony narożnika. Z tej zdolności można skorzystać tylko i wyłącznie w przypadku, gdy nasz zawodnik otrzyma 6 ciosów. Zdolność należy użyć natychmiastowo po poście rywala, a przed postem sędziego (jeżeli sędzia odpiszę szybciej, umiejętność nie zostanie zaliczona.)

  • Disable Referee:

Umiejętność ta pozwala nam na "wyłącznie sędziego" z pojedynku, a wtedy dopiero można zacząć zabawę. Zdolność ta pozwala nam na napisanie 2 postów inicjatywy, w których zawrzeć możemy brutalne zagrywki, uderzenie krzesłami i inne tego typu rzeczy. Z umiejętności można skorzystać, po otrzymaniu 10 ciosów

Zdolności dla postaci o nastawieniu: "Face"

  • Kip Up:

Zdolność ta jest odpowiednikiem "Rollout". Umiejętność pozwala nam na wykonanie "sprężynki", bądź też innego tauntu (jak jest między innymi w przypadku Undertaker'a). Moc umożliwia nam powrócenie do starcia: po tej skorzystaniu z tej zdolności nastąpi Opis Sytuacji, Kto Ładniej albo pozwoli nam przejąć inicjatywę w walce. Można z niej skorzystać, jeżeli dany zawodnik otrzyma więcej niż 8 ciosów. Ze zdolności należy skorzystać od razu po poście przeciwnika, ale trzeba wyrobić się przed postem sędziego.

  • Endurance:

Dostałeś mało szans na wyjście z dźwigni? Uważasz, że nie jesteś w stanie wyjść w określonym czasie? To właśnie przyda Ci się ta umiejętność! Doping fanów- to ten element, który uwielbia każdy face'a. Dzięki dopingowi, który daje nam publikę zawodnik może zyskać dodatkową szansę! (Przykład: Sędzia przydzielił Ci 2 szanse. Według Ciebie jest to zbyt mało, aby móc wydostać się z danej dźwigni. Opisujesz doping fanów, informujesz o skorzystaniu umiejętności przez co zyskujesz cenne 15 sekund!)

  • Comeback:

Z tej zdolności można skorzystać tylko i wyłącznie, gdy nasz zawodnik otrzyma przynajmniej 10 ciosów. Umiejętność ta pozwala na powrócenie do walki w wielkim stylu, gdzie zawodnik w pięknym stylu przejmuję inicjatywę i wyprowadza składankę 4 ciosów bez możliwości kontry. Zdolność należy użyć natychmiastowo po poście rywala, a przed postem sędziego (jeżeli sędzia odpiszę szybciej, umiejętność nie zostanie zaliczona.)

  • Safe-worker:

Jeżeli w walce wystąpi efekt odniesionych obrażeń, zawodnik może go zniwelować i walczyć dalej w normalny sposób. Umiejętność tą można użyć tylko i wyłącznie 1 raz podczas walki!

http://img703.imageshack.us/img703/9008/zdolnoscitt.png



Podobnie jak w przypadku walk singlowych, również w przypadku starć Tag-Team zawodnicy mogą używać specjalnych zdolności. Każdy team przy zapisie musi wybrać 2 zdolności. Pamiętajcie by wybierać z rozwagą!

---

  • Break a PIN


Wrestlerzy z tą zdolnością mogą w trakcie walki jednokrotnie przerwać pin stosowany na ich TT partnerze.

  • Support


Gdy zawodnik z tą zdolnością wpadnie w ręce drużyny przeciwnej może raz w walce wykorzystać doping kibiców na arenie by zyskać siły do szybkiej zmiany z partnerem (Tylko dla face'ów!)

  • Double Tag


Drużyna z tą zdolnością może raz podczas walki dokonać dwóch zmian w jednym poście. Gracz który jej użyje może pisać również co robi jego partner.

  • Attention


Gdy jeden z wrestlerów jest pinowany w ringu zawodnik z tą zdolnością może sprytnie odwrócić uwagę sędziego np. próbując wejść do ringu.

  • Double - Team


2 akcje drużynowe teamu z tą zdolnością nie mogą być skontrowane w trakcie walki.

  • Team - Dodger


Członek teamu z tą zdolnością może raz podczas walki pomóc swojemu rywalowi gdy ten będzie zagrożony finisherem od przeciwnika.

  • +1 Team move


Drużyna może dodać sobie dodatkowe dwie akcje drużynowe



UWAGA!!! Zmiana zdolności w czasie trwającej walki, jest równoznaczna z przegraną!


» Otis:


https://www.wwe.com/f/styles/wwe_16_9_xs/public/all/2020/10/WWE_US_Championship--8a7032700a1cafff3403b6192157f15c.png


» Achievements:
- 1x WWE United States Championship - 1 x Otis (current)
- 1x WWE Intercontinental Championship - 1 x Kane (111 days)
-1x WWE United Kingdom Championship - 1 x Kane (7 day, last)

Vintage nWU
- 2x WWE Championship - 1 x CM Punk(91 days) 1 x The Miz(21 days)
- 2 x World Heavyweight Championship - 1 x Drew McIntyre (57 days) 1 x The Brian Kendrick (20 days)
- SmackDown Money in the Bank - 1 x The Brian Kendrick


Offline

 
tabelka nWU
(Kliknij obrazek powyżej a przejdziesz do historii mistrzów nWU)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://fantasticevents.pl 1704 Najah Tevragh Zeina